FAQ

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Bij het afrekenen krijg je de vermoedelijke levertijd en verzendkosten van je bestelling.

Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met daarin de trackinggegevens van je pakket. Als je de verzendingsmail niet vindt of de link werkt niet, dan kun je hier je bestelling volgen.

Is het meer dan 10 werkdagen geleden dat de tracking voor het laatst is bijgewerkt en denk je dat je pakket zoek is geraakt, neem dan hier contact op met onze klantendienst. We helpen je graag bij het zoeken naar je pakket.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Je kunt hier een verzoek indienen om je bestelling te annuleren of te wijzigen.

Houd er rekening mee dat je bestelling meestal onmiddellijk door ons wordt verwerkt, zodat je hem zo snel mogelijk ontvangt. Doorgaans kunnen we daarom geen bestellingen wijzigen.

Bestellingen van op bestelling gemaakte artikelen kunnen niet worden gewijzigd of geannuleerd.

Ik wil retourneren of een terugbetaling vragen

Lees ons retourbeleid en meld hier een retourzending aan.

Lees onze garantie en meld hier een terugvordering aan.

Belasting & douanekosten

Voor landen binnen de EU hoef je nooit douanekosten te betalen als je bij ons een bestelling plaatst.

Over het algemeen hoef je nooit belasting te betalen als je bij ons een bestelling plaatst.

Heb je voor een bestelling douanekosten of importbelasting ontvangen? Breng ons op de hoogte, we zullen dit meteen onderzoeken.

Ons magazijn bevindt zich in Zweden.

Neem contact met ons op