Klachtenportaal
Het is als klant heel belangrijk dat je je producten bij aankomst zorgvuldig controleert. Als er bij ontvangst van je zending producten kapot of beschadigd zijn, dien dan hier een klacht in.
Vermeld het bestelnummer en voeg foto's van het beschadigde product en een beschrijving van het probleem bij.
Wat valt niet onder de garantie van NUDIENT:
- Defecten of schade veroorzaakt door verkeerd gebruik/onvoorzichtigheid (slagen, deuken, drukschade, montage/demontage, gevallen producten, enz.) of ongevallen.
- Esthetische wijzigingen, defecten en schade veroorzaakt door normale slijtage en veroudering (kleine krassen, slijtage, verandering van vorm of kleurschilfers, enz.).
- Installatiefouten, waaronder bubbels, stof en scheuren.
- Defecten en schade door verlies, diefstal, brand, water, natuurrampen, extreme kou of extreme hitte.
- Het niet opvolgen van onderhoudsinstructies kan de garantie doen vervallen.
- De garantie dekt alleen het product zelf; telefoons vallen niet onder de garantie.
Voor producten die bij een dealer zijn gekocht, is ruilen of terugvorderen bij ons niet mogelijk. Neem contact op met je dealer over je probleem.
Wat valt wel onder de garantie van NUDIENT:
- De garantie van NUDIENT geldt tot 1 jaar na aankoop
- De garantie dekt productiefouten, inclusief vorm, hechtmiddelen en naden. Deze garantie dekt alleen het product zelf, niet de telefoons. Neem in geval van een garantieprobleem contact op met onze klantenservice met vermelding van je ordernummer en een gedetailleerde beschrijving en foto's van het probleem. Als het product onder onze garantie valt, dan heeft de klant recht op een gelijkwaardig product.
- Houd er rekening mee dat er geen vergoeding wordt betaald als het product niet onder onze garantie valt.
Voor producten die bij een dealer zijn gekocht, is ruilen of terugvorderen bij ons niet mogelijk. Neem contact op met je dealer over je probleem.
In geval van een geschil volgen wij alle beslissingen van de Zweedse Nationale Raad voor consumentenklachten (ARN)